ביטוח נסיעות לדובאי ✔️

ביטוח נסיעות לדובאי
5
(3251)

ביטוח נסיעות לדובאי ואיחוד האמירויות  דברים שחובה לדעת:

טסים לטיול משפחתי, לטיול עם חברים או טיול מהעבודה בדובאי ? הכנו לכם מספר טיפים חשובים מאוד שעל כל מטייל לדעת טרם עשיית הביטוח.

1.ביטוח נסיעות לחו"ל כיסויים חשובים :

החלטתם לרכוש ביטוח לחו"ל ,מצוין ! כיום לא טסים ללא ביטוח זה, אולם, כאשר טסים לדובאי ואיחוד האמירויות חשוב להוסיף שתי  הרחבות באופן יזום:

 1. כיסוי לספורט אתגרי – מרבית המבקרים במדינה נוטים לעשות ספורט אתגרי בדגש על טיול ג'יפים או סקי חולות, בהינתן שלא יירכש כיסוי ביטוחי ייעודי זה לא נהייה מבוטחים בקרות מקרה ביטוח, לכן חובה להוסיף כיסוי זה לפוליסה במדינת יעד זו .

 2. כיסוי הרחבה מקיף קורונה- כיסוי אשר נותן לשנו שקט נפשי בשל הוצאות בלתי צפויות כתוצאה מהידבקות והמצאות מאומתים ואי יכולת לטוס ליעד או לחזור מהיעד בשל הצורך להיכנס לבידוד.

2.מחיר ביטוח נסיעות לדובאי ואיחוד האמירויות :

לכל חברת ביטוח יש תעריף שונה לביטוח נסיעות לחו"ל, ע"מ לבצע השוואה בין כל החברות ניתן להיכנס למחשבון האתר, לבצע השוואה ולרכוש אונליין – חשוב לא לשכוח להוסיף הרחבת ספורט אתגרי –  ולבצע השוואת מחירים לחץ כאן

בנוסף לכל חברת ביטוח יש יתרונות יחסיים לדוגמה: חברת פספורטכארד מאפשרת להפעיל את הביטוח באמצעות כרטיס אשראי ייעודי או אפליקציה, ואילו חברות אחרות, מאפשרת להפעיל את הביטוח באמצעות אפליקציה. בנוסף לכל חברה תקרת כיסויים שונה ותעריף שונה. ע”מ לבצע השוואת מחירים לביטוח נסיעות לדובאי או כיסויים ניתן להיכנס למחשבון אתר TRAVEL1.CO.IL ביטוח נסיעה לחו”ל. להשוואת מחירים לחץ כאן. 2 

למחשבון מחירים ב 3 שניות ביטוח נסיעות לחו"ל

האם המידע היה מועיל עבורכם ?

נשמח שתדרגו אותנו 5 כוכבים

נשמח לליק לדף הפייסבוק שלנו

לחץ כאן 🙂

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר.

לשיחת ייעוץ