ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון ✔️

ביטוח טיסה בהריון
4.9
(803)

ביטוח לחו"ל בהריון השוואה בין החברות:

כיסויפספורטכארדהראלמנורהמגדלהפניקסכלל
הריוןבכפוף לסיום הנסיעה לפני שבוע 32,הריון מעל גיל 39 בתוספת רפואית 250,000$הריון עד שבוע 32 למבוטחת עד גיל 42 350,000$הריון עד שבוע 32 למבוטחת עד גיל 42 300,000$הריון עד שבוע 32 למבוטחת עד גיל 42 200,000$הריון עד שבוע 32 למבוטחת עד גיל 46 250,000$הריון עד שבוע 30 200,00

 

טיסה לחו"ל בהריון: טיפים חשובים לביטוח נסיעות לחו"ל

זה שאת בהריון לא אומר שאת לא יכולה לבלות, להמשיך בפעילות ספורטיבית ובהחלט לטוס. זאת בניגוד לכמה סברות שהיו נהוגות לפני שנים ומאז פסו מן העולם, לשמחת כולנו. יחד עם זאת, כמו על בילויים ופעילויות ספורטיביות גם לטיסה לחו"ל בהריון יש מעט הגבלות ובוודאי שעולות לך כמה תהיות ושאלות כמו עד איזה חודש מותר לטוס, האם הביטוח תקף לגבי ההריון ומה קורה אם קורה משהו ודווקא בחו"ל. אנחנו כאן כדי להשיב עליהן.

ראשית, לעניין הטיסה עצמה, אכן פעם חשבו שפחות מומלץ להריונית לעלות על טיסה בשל הפרשים בלחץ האוויר ובשל חשש להתייבשות ואכן עדיין מומלץ, בעיקר בטיסות ארוכות, להשתדל להתהלך מפעם לפעם ולקום לחילוץ עצמות בנוסף על הקפדה על שתיית מים מרובה. בצמוד להמלצה זו מומלץ כמובן לשבת דווקא במעבר ולהתפנות לשירותים במהלך הטיסה מבלי להזיז נוסעים בדרך.

לפני שאת עולה על הטיסה, חשוב שתרכשי ביטוח נסיעות לחו"ל ייעודי לנשים בהריון. חשוב שתדעי שביטוח הטיסות הבסיסי אמנם מכסה בעבור הוצאות רפואיות בחו"ל, אך אינו מכסה בעבור טיפול הקשור בהריון. הרחבת ביטוח הנסיעה לנשים בהריון כוללת כיסוי ביטוחי בעבור טיפולי חירום – בדיקת רופא, מיון או אשפוז הקשורים בהריון ובעובר. 

עד איזה חודש מותר לטוס בהריון?

ההמלצה הגורפת היא להשתדל להימנע מנסיעות לחו"ל אחרי שבוע 32 (אל תוך השליש השלישי) וזאת בעיקר מחשש ללידה מוקדמת דווקא בחו"ל. עד איזה שבוע מומלץ אפשר לטוס ומתי אפילו מומלץ במהלך ההריון?

שליש ראשון – ראשית, אם התגלה ההריון בחו"ל עד שבוע 12, קיים עבורו כיסוי בביטוח הנסיעות הרפואי הבסיסי. בכל מקרה אחר, יש לרכוש את ביטוח הנסיעות כולל ההרחבה טרם הטיסה. השליש הראשון הוא החלק בהריון עם דחיפות הבדיקות הגבוהה ביותר עד לשבועות 14-16, אך אין כל הגבלה על טיסות או נסיעות בתקופה זו וגם ההריון עצמו יכול להיות עוד כמעט בלתי מורגש ובוודאי לא משפיע על נוחות בהתניידות בכלל ובטיסה בפרט. ברגע שהריון אושר כתקין ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל עם הרחבת הריון ולטוס אל מחוץ לארץ בראש שקט. בהתאם להגבלות הנקובות בפוליסה (מספר עוברים, גיל ההריונית וכדומה).

שליש שני – החלק המומלץ ביותר לעלות על טיסה. אחרי הבדיקות החשובות, לפני השליש השלישי והאחרון, כשברור שמדובר בהריון תקין ובריא וגם תחושת הכבדות עדיין יחסית קלה ומאפשרת לטייל ולבלות. גם בטיסה בהריון בשלב מוקדם חשוב קצת לקום ולהתהלך במטוס במהלכה ובעת השהייה בחו"ל חשוב מאוד כמובן לנוח במהלך היום, לנעול נעליים נוחות, בגדים נוחים ולהקפיד על שתיית מים מרובה במהלך היום, גם בעת ביקור במדינה קרה.

שליש שלישי – הריון מתקדם בשלב זה הוא תקופה פחות מומלצת לטיסות לחו"ל. אי הנוחות בטיסה, האפשרות לצירים מוקדמים, לידה מוקדמת או כל סיבוך אחר בהתקרבות תאריך היעד של הלידה. בתקופה זו ההמלצה היא להישאר בארץ ולא להתרחק מדי מבית החולים בו תרצי ללדת. חברות הביטוח מבטחות נשים בהריון עד שבוע 32 ולאחריו לא ניתן לרכוש ביטוח והוצאות הקשורות בהריון או בעובר בחו"ל אל יכוסו על ידי חברת הביטוח.

ותמיד בכל אופן, כדאי להתייעץ עם הרופא שלך טרם הזמנת כרטיס הטיסה.

מה המצבים בהם מומלץ להימנע מטיסה לחו"ל?

ישנם מצבי הריון בהם פחות מומלץ לטוס ולעיתים אף דורש הרופא להימנע מטיסות ומיציאה מהארץ בכלל. מדובר במצבים של הריון מתקדם עם היסטוריה של לידה מוקדמת, הריון עם כמה עוברים – שבד"כ מצריך מעקב צמוד יותר, במצבים שונים בהם מוכרז ההיריון כהריון בסיכון. הריון בסיכון הוא כזה המצריך מנוחה רבה והמלצה גורפת להימנע מכל מאמץ, הליכה מרובה, פעילות ספורטיבית או יציאות לחו"ל והוא גם כולל בד"כ מעקב רפואי צמוד, שאינו מאפשר להתרחק אל מעבר לים.

ויחד עם זאת, גם בהריון שמצריך שמירה יכול הרופא לאשר להריונית לטוס, מומלץ להצטייד באישור הרופא ובמסמכים רלוונטיים. ישנן חברות תעופה שידרשו אותם לפני העליה לטיסה.

מה מכסה פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל בהריון?

פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל בהריון מכסה בעבור הוצאות רפואיות בכל מקרה חירום הקשור בהיריון ומתרחש במהלך שהייה בחו"ל. זה כולל בדיקת רופא, פניה למיון, אשפוז ופינוי רפואי במקרה הצורך, מקרים של לידה מוקדמת וטיפול בפג. גבול סכם האחריות שונה בין חברה לחברה ויש לבחון זאת עפ"י השוואת הכיסויים בהמשך הכתבה.

כאמור, בהתייחס לנשים בהריון, פוליסת הביטוח הרפואי לנסיעות לחו"ל מכסה בעבור הוצאות רפואיות במקרים בהם התגלה ההיריון בעת השהייה בחו"ל (עד שבוע 12). על נשים שיוצאות מישראל כשהן בהריון לדאוג לרכוש הרחבה לפוליסת הטיסה בכדי לכלול בכיסוי הרפואי מקרים של טיפול רפואי הקשור בהריון.

הביטוח יכסה מקרים של החמרה בלתי צפויה במהלך הריון שגרתי שמחייבת פניה לרופא או לקבלת טיפול רפואי בחו"ל. הביטוח יכסה בעבור הוצאות רפואיות כמו ביקור אצל רופא, התייעצות או רכישת תרופות לטיפול ובעבור מקרים של הגעה לבית חולים ואשפוז. כמו כן, מעניקה ההרחבה כיסוי בעבור מקרים של לידה מוקדמת, טיפול או אשפוז של פג או וולד והטסה רפואית של האם המבוטחת ביחד עם הפג או הוולד שנולד.

חשוב לציין כי ביטוח טיסה לנשים בהריון יכסה בעבור מקרי החמרה וחירום בלבד ואינו כולל כיסוי הוצאות רפואיות בעבור בדיקות שגרתיות והוצאות מעקב שוטף של ההיריון. ההרחבה מעניקה גבול אחריות עד תקרת הפוליסה ומיועדת לנשים בהריון מגיל 18 ועד 46 ועד שבוע 32 ברוב החברות.

מה המחיר של ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון ?

כאן ניתן להיעזר במחשבון האתר הידידותי שבנינו – כל שנדרש לסמן את הכיסויים הנדרשים – להשוואת המחירים לחץ כאן.

איך להתמודד עם טיסה בהריון?

לפני טיסה לחו"ל בהריון יש להצטייד באישור הרופא להריון שגרתי המאפשר לטוס. יש חברות תעופה שיבקשו לראות אישור כזה. מלבד זאת, כדאי להצטייד בבגדים נוחים, באמצעים להקלה על צרבת ולזכור לקום, להתהלך ולחלץ שרירים מדי פעם במהלך הטיסה בכדי למנוע הצטברות של נוזלים. כמו כן, מומלץ מאוד לבקש מקום ישיבה במעבר.

למרות שאין כמעט כל הגבלות על טיסה בזמן ההריון, אך עדיין מדובר בכמה שעות של חוסר נוחות ומספר מצבים שעלולים להחמיר במהלך הטיסה. להלן כמה טיפים שיעזור לך לעבור את הטיסה בקלות.

בגדים נוחים – כדאי ללבוש את הבגד הכי נוח שלך, את הנעליים הכי נוחות שלך ולשים לב לגרוב גרביים שתומכים בזרימת הדם ולא כאלו שעלולות ללחוץ על אזור הקרסוליים והרגליים התחתונות.

שרייני מקום במעבר – כדאי לדאוג לכך מראש ולדעת שבכל פעם שתרצי לקום תוכלי לעשות זאת בנוחות ומבלי להפריע לשאר הנוסעים. מה גם שמעבר תוכלי למתוח ולחלץ רגליים יותר בקלות.

טוסי בשעות היום – כדאי להזמין טיסה שיוצאת בשעה נוחה ולא באמצע הלילה או לפנות בוקר, בשעות שיעמיסו על העייפות הכללית העוטפת אותך גם כך.

חלצי עצמות, מתחי רגליים – במהלך הטיסה, עקב הפרשי לחץ אוויר והרכב האוויר במטוס, ומאחר ומדובר בישיבה במשך שעות ארוכות, חשוב לנער את הגוף, למתוח רגליים להימתח ולחלץ עצמות ולמנוע נפיחות בקרסוליים והתכווצויות בשרירי התאומים (השוקיים). כדי לקום מדי זמן מה ולהשקיע כמה דקות בחילוץ עצמות. כדאי לבצע תנועות מעגליות של אזור האגן והגב התחתון כדי לשחרר גם אותם ולמנוע כאבי גב.

שתי הרבה מים – אחת העצות שהולכת איתך במשך כל ההריון, אבל במטוס באופן משמעותי האוויר יבש יותר ולכן חשוב שתקפידי לשתות הרבה (סיבה נוספת לשבת במעבר)

דברים שכדאי שיהיו לך בתיק למטוס – כדאי לקחת איתך לטיסה פירות יבשים ופיצוחים ולהימנע ממזון שגורם לצרבות. כדאי להצטייד בכדור המונע צרבת, מסטיק ומברשת ומשחת שיניים, הם יועילו אם חלילה יחמירו ההקאות ותחושת הבחילה. אם את סובלת מבחילות בוקר, כדאי להתחשב בכך בהזמנת הטיסה ולהימנע מטיסות בשעות אלה.

לסיכום, חשוב מאוד להצטייד בביטוח נסיעות מתאים, שיגן עליך ועל ההריון שלך ויעניק לך תחושה של שקט נפשי וביטחון בחו"ל. הקשיבי לעצת הרופאים, מניסיונן של חברות ומשלל הטיפים שמציע האינטרנט להתנהלות בטיסה בהריון ובעת השהייה בחו"ל. והעיקר, הקפידי לבלות אבל גם לנוח.

השוואת כיסוי ביטוח טיסה לחו"ל לנשים בהריון

כיסויפספורטכארדהראלמנורהמגדלהפניקסכלל
הריוןבכפוף לסיום הנסיעה לפני שבוע 32,הריון מעל גיל 39 בתוספת רפואית 250,000$הריון עד שבוע 32 למבוטחת עד גיל 42 350,000$הריון עד שבוע 32 למבוטחת עד גיל 42 300,000$הריון עד שבוע 32 למבוטחת עד גיל 42 200,000$הריון עד שבוע 32 למבוטחת עד גיל 46 250,000$הריון עד שבוע 30 200,00

להשוואה מהירה יש להכנס למחשבון לא לשכוח לסמן הרחבה להריון 

 

השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל ב 3 שניות

האם המידע היה מועיל עבורכם ?

נשמח שתדרגו אותנו 5 כוכבים

נשמח לליק לדף הפייסבוק שלנו

לחץ כאן 🙂

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר.

לשיחת ייעוץ