ביטוח נסיעות לדרום אמריקה ✔️

ביטוח לדרום אמריקה
5
(4561)

ביטוח נסיעות לדרום אמריקה 3 דברים שחובה לדעת

טסים לטיול הגדול במרכז ודרום אמריקה ? הכנו לכם מספר טיפים חשובים מאוד שעל כל מטייל לדעת טרם עשיית הביטוח.

1.ביטוח נסיעות לחו"ל כיסויים חשובים :

לפני שרוכשים ביטוח נסיעות לחו”ל, חשוב להבין ולהכיר מה אופי הטיול ובהתאם לרכוש את הביטוח, ביטוח נסיעות לחו”ל צריך להתאים לצורך שלנו, אין דומה נסיעה לחו”ל לברצלונה לבין נסיעה לדרום אמריקה, הסיכונים שונים ומגוונים.

מעבר לביטוח הרפואי היסודי חובה חובה בטיול לדרום אמריקה להוסיף הרחבה “לספורט אתגרי” (טיול ג’יפים,קייאקים,פארק חבלים, גלישת חולות, טרקים, שייט קייקים) האטרקציות שאנו נבצע בטיול מחייבות אותנו בכיסוי זה.

2.ביטוח נסיעות לחו"ל תקופת הביטוח :

רבים מהנוסעים למרכז ודרום אמריקה נוסעים עם כרטיס חזרה פתוח לשנה ולא יודעים בדיוק את תאריך החזרה, כיום נכון ל 9/2021 ביטוח הנסיעות לחו"ל מוגבל לתקופה מקס' של 180 יום. חשוב מאוד לזכור לבצע הארכה של הביטוח כאשר אנו בחו"ל. מרבית החברות מאפשרות לבצע הארכה כפוף לידיעה שאין תביעות ומצב בריאותי לא השתנה .  מאוד חשוב לשים לזה לב ולבצע את החידוש לאחר חצי שנה ככל שהטיול מוארך, בד"כ ניתן לבצע הארכה עד ולא יותר משנה אחת.

3.מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל לדרום ומרכז אמריקה :

לכל חברת ביטוח יש את המאפיינים והיתרונות היחסיים שלה לדוגמה: חברת פספורטכארד מאפשרת להפעיל את הביטוח באמצעות כרטיס אשראי ייעודי או אפליקציה, ואילו חברות אחרות, מאפשרת להפעיל את הביטוח באמצעות אפליקציה בלבד. בנוסף לכל חברה תקרת כיסויים שונה ותעריף שונה. ע”מ לבצע השוואת מחירים לביטוח נסיעות לדרום אמריקה  או כיסויים ניתן להיכנס למחשבון אתר TRAVEL1.CO.IL ביטוח נסיעה לחו”ל השוואת מחירים להשוואת המחירים לחץ כאן

למחשבון מחירים ב 3 שניות ביטוח נסיעות לחו"ל

האם המידע היה מועיל עבורכם ?

נשמח שתדרגו אותנו 5 כוכבים

נשמח לליק לדף הפייסבוק שלנו

לחץ כאן 🙂

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר.

לשיחת ייעוץ